Plimbareala si pescuit


Sau pescuit si plimbareala, nici noi nu stim…

Foto by Andra.

Categorii: pescuit, plimbari | Etichete: , , , , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Plimbareala si pescuit

  1. In penultima poza imi place foarte mult poza unui nor🙂

  2. Salut. Am vazut ca ai muleneta safina noir. Eu ma gandesc sa cumpar una. As vreau sa intreb ce fel de arc sau tel (nu stiu exact cum se spune, nu este limba ramana limba materna) este in „bail arm”

    http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://cdn.stripersonline.com/6/64/6415e272_vbattach207471.jpg&imgrefurl=http://www.stripersonline.com/t/619313/shimano-baitrunner-cleaning-a-series&h=600&w=800&sz=38&tbnid=qQhUVwT9xTw9nM:&tbnh=99&tbnw=132&zoom=1&usg=__1-Tlvof-04KIxTqLWte3-8ORPng=&docid=OX7WkvG_bYhy2M&hl=ro&sa=X&ei=giHCUO-IHY7PsgaAiIDoCQ&ved=0CDUQ9QEwAw&dur=1308

    Este asa ca la poza in link, sau nu?
    Mersi.
    Si eu am un blog, blog pastravar.🙂

    • Salutare,
      Am Safina Noire, sunt multumit de ea. Nu e o mulineta de top, e de buget redus, insa isi face treaba foarte bine. O folosesc cu lanseta Okuma Luremania 5-20 grame, se echilibreaza foarte bine.
      Inca nu am desfacut-o, nu stiu exact ce fel de arc are la pikup insa dupa e o sa o desfac pentru intretinere am sa revin cu detalii.
      Iti vizitez acum blogul!🙂
      Fire intinse pastravarule!🙂

      • Salut, cum ti se pare lanseta okuma luremania? Ma intereseaza daca se incadreaza in plaja de aruncare sau e ceva mai puternica decat scrie pe ea, eu vreau sa iau modelu light de 1.80m 3-12g si nu stiu daca o sa se incarce bine cu microvoblere de 2cm/1.5-2g. Thx!

        • Salut,
          sa stii ca eu am pescuit cu ea cu Hornet 2 si Dorado magic, foarte rar am folosit-o cu altceva. Mie imi place!
          Sigur, nu se incarca foarte bine cu 2-3 grame, dar pot fi lansate nalucile la distante rezonabile, am pescuit pe rauri mici in general, dar si pe lac, la 15m cu Hornet2 eu cred ca e o distanta rezonabila.

          • E ok atunci la primu salariu o sa mi-o iau ca ma mananca de mult sa-mi iau un bat nou, btw very nice blog and pics, de cand zic si eu ca-mi fac un blog despre lurebuilding si pescuit mi-a crescut barba de 30jdemii de ori :)))

          • Baga blogul, si cand e gata da de veste sa pun si aci o legatura.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

