Anul acesta Mosul trece pe la Fishmag


Daca nu va aduce Mosul ce va doriti, treceti pragul la Fishmag, Vasile Carlova, Brasov, http://www.fishmag.ro, tel 021 207 4707.

Ai ce alege pescarule!

_7237_7222 _7219 _7218 _7217 _7216 _7223 _7227 _7225 _7224 _7228 _7229 _7231 _7235 _7234 _7232

Categorii: pescuit, Utile | Etichete: , , , , , , , , , | 18 comentarii

Navigare în articol

18 gânduri despre „Anul acesta Mosul trece pe la Fishmag

  1. Iti trebuie buldozer cu lama sa impingi banii,pentru a putea cumpara ce-i acolo…
    Nu-s pasionat,dar stiu ce preturi au de cind am fost cu un prieten.

    • :))
      asa cu o lopetica mica mica mica mai imping si eu pe acolo…
      Si ma mai joc cu diverse ustensile exceptionale. De scos din magazin nu se pune problema :))

    • Pescaru Doru

      DRAGULE ,am fost si eu dar DEGEABA NU AU nimic,TIGANI gasesti la BRINTEX

      • DRAGULE, in cazul in care chiar ai fost, ai vazut ca e in amenajare magazinul. Chiar si asa ai ce cumpara de la ei, chiar si pentru sfaturi poti intra in magazin.
        Nu am incercat sa pescuiesc pana acum cu TIGANI! Intreb si eu, se pun in nada sau direct pe carlig?

  2. ce vreti sa spuneti,k totul e de necumparat?

    • Ah ce bine ar fi, sa nu cumparam dar sa iesim cu sacosa plina dea colo :))
      Ii dadeam o sugestie Mosului de unde sa inceapa cumparaturile. Are de ales din muuulte jucarii! Si Mos Nicolae poate trece, au si „bete” pentru „copii” rai!
      In cazul asta, eu am fost rau cam de 8′-9′, prefer sa fiu batut cu o joarda din lemn de flyfishing! :))

      • Pescaru Doru

        George daca vrei ceva de 8 ,9 ,trebuie sa fie si lunga,macar de 3 m,si-ti trebuie spatiu de manevra .

        • Avand in vedere faptul ca 8′ sau 9′ inseamna 8 sau 9 picioare, iar piciorul este unitate de masura, nu inteleg la ce se refera lungimea de 3m🙂
          Acum am de 9′, #5/6.

    • Pescaru Doru

      GRESIT Roland doar pe BAnii adevarati .Pe alti bani gasiti in BRINTEX ,si FARA BON DE CASA .Misto ca asta vrem .

      • nu inteleg ce-ai vrut sa spui,dar asa se intampla cand unul spune ceva,iar celalalt intelege ce vrea el…..

      • Lucrurile adevarate au pret adevarat.
        Doru Pescaru, daca iti plac lucrurile de duzina te invit in piata in bartolomeu, si acolo poti gasi scule fotogenice la preturi imbatabile. Si eu am cumparat candva lansete de acolo, am cumparat si din Brintex si sunt foarte bune ca araci, sau tronsoanele groase pot fi folosite ca maner pentru trafalet cand zugravesti. Am scule de marca luate de la magazinul din colt de la Brintex, de unica folosinta. Sa nu mai spun ca nici nu ai cu cine discuta acolo.
        La Florin e alta treaba, acolo ai ce alege.
        Ia un produs de la Fishmag si compara-i pretul cu acelasi produs gasit online si vei avea o surpriza placuta, au preturi bune!

  3. Nu sunt un amator,dar este impresionant ceea ce se vede !
    Îmi închipui cum amatorii se „topesc de plăcere” la vederea belșugului de acolo !

    • Pescaru Doru

      Da se poate spune BELSUG .Si fiecare produs are pretul lui .

      • Da pescarule, doar pe balta pestele e moca, mai ales cand nici permis nu-ti faci, nu-i asa?
        Daca stii de existenta unui magazin in care produsele nu au pret, da-mi si mie pontul. In caz contrar ar fi bine sa nu denigrezi un magazin de altfel foarte frumos si si cu preturi bune.

      • Acu’ m-am prins mai Dorule! Tu esti ala care face momitoare si le vinde pe mercador, unde si explica felul in care pot fi folosite, ca arici! Pai e frumos mai Dorule? Ceva dinamita, curent sau narcotice de pus in rauri nu poti face rost?
        P.s. Mustele tale nu cred ca vor ajunge la ei in raft niciodata, chiar daca le dai cu 3.5 lei! Bun pret, n-am ce zice!

        • Pescaru Doru

          Domnu george se pare ca ,nu m-ai avem mult si intram in POLEMICA ,si nu asta am vrut ..In alta ordine de ideie nu stiu la care Doru ,va referiti de pe nu stiu ce sait .Eu am incercat sa aduc la cunostinta faptul ca MAGAZINUL are fata de MAGAZIN nu de TEJGHEA,cum sunt altele de prin oras .Deoarece nu ne cunoastem ,consider ca nu are rost sa ne m-ai …..Fiecare cu GUSTURILE lui ,BANII lui, ……………..Pacat mie unu, magazinul MA IMPRESIONAT .

          • Daca ai fost bine intentionat, tot respectul, insa la fiecare comentariu ai subliniat faptul ca acolo sunt lucruri scumpe.
            Poate am inteles eu gresit…
            Sau limba asta romana e de vina…

  4. Pescaru Doru

    PARDON ,eu nu am spus SCUMPE ,eventual asa sa inteles .Eu am spus ADEVARATE ,ca fiecare produs are un pret este un alt aspect.Eu AFIRM fara lipsa de MODESTIE pe o raza de 250 km nu este un alt magazin ca acesta .Cine vrea sa verifice o poate face .

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

