Pelerinaj pascal – Oltul la Farcasele si Raul Iminog


_7559 _7568_7585 _7574 _7571 _7573_7596 _7595 _7594 _7593 _7588 _7576 2 1

Categorii: pescuit | Etichete: , , , , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Pelerinaj pascal – Oltul la Farcasele si Raul Iminog

  1. Superbe imagini, nomazii pe malul apei este de tot efectul. Dar este frumos, ce locuri superbe.

    • Am vazut locurile acestea pe o harta din satelit si am plecat sa le gasesc. Foarte frumoase, o mica delta. Urmele civilizatiei sunt la tot pasul, dar facand abstractie de ele m-am bucurat de salbaticie; vegetatie, pasaret, broscute, serpi, pesti. E frumoasa zona.

  2. Chiar vroiam sa zic,ca parca-i delta.
    Faine locuri si-mi inchipui ce concerte ai ascultat noaptea.
    Foarte faine pozele!
    Tare satul de oameni ai fost de te-ai dus intr-un capat de lume in care sa fii doar impreuna cu natura.
    Ma bucur ca ai revenit printre noi!

    • Un fel de delta era, asta daca stateai cu spatele la digurile de beton si priveai doar viata verde!
      Din pacate acolo eram doar ziua, noaptea dormeam in Caracal. Am fost printre oameni insa am vrut sa vad si sa aud doar ce imi doream, nu am reusit pana la capat dar mi-am incarcat partial bateriile.
      Bine v-am regasit!🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

