Soba cu clopote – 4


Primele randuri de caramizi.

Astazi am zidit primele caramizi. Am verificat amestecul facut ieri , lut si nisip, si intins pe o caramida, nu avea nici urma de fisura.
Asadar mi-am facut curaj si am zidit primul rand de caramizi. Prima gresala: am pus lut doar sub caramizi, nu si intre ele, apoi am fost nevoit sa dau dovada de rabdare pescareasca si sa umplu rosturile. Am reusit.

_8775 _8776 _8777 _8778 _8779 _8780Pentru ca mancarimile nu-mi dadeau pace, am continuat cu randul doi. Am asezat usa cenusarului si am masurat cat trebuie sa tai din caramizile laterale, cam 2-3 mm din fiecare. Pentru ca inaltimea usii este cu 2cm mai mica decat doua randuri de caramizi, am taiat 2cm dintr-o caramida si am asezat sub usa.
Caramizile laterale, cele care vor fixa usa, au primit fiecare cate o gaura in care voi pune un diblu de bca si holzsurub cu cap hexagonal cu care voi fixa usa. Aceasta etapa o voi detalia maine.

_8781 _8782 _8785Am lucrat cu caramizi semnate, autentice, nu contrafacute, sa stiti!

_8784

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

