Soba cu clopote – 5


Astazi mai mult am debitat caramizi. Treaba migaloasa. Si tot astazi m-am convins cat de bine poate lipi lutul amestecat cu nisip. Am curatat o caramida pe care am testat amestecul ,foarte greu a cazut lutul. Si am fost nevoit sa scot o jumatate de caramida dupa vreo ora de la lipire, abia am covins-o sa iasa!
Imi place sa lucrez cu lut!
Modul de fixare a usii cenusarului:

_8787 _8788 _8796Inca nu e fixata, urmeaza sa o izolez si sa o fixez definitiv maine. Apoi o voi infolia sa nu o murdaresc.
Am zidit cateva caramizi decupate in forma de L, pentru aspect, si am continuat cu un rand de caramizi.

_8791 _8794 _8795 _8790in primul clopot voi lasa o fereastra de vizitare, pentru curatare, pe care o voi astupa cu o jumatate de caramida zidita pe cant. Bineinteles, tot semnata!

_8792Am pregatit caramizile ce vor inchide partea superioara a usii cenusarului, mai am de finisat forma lor.

_8799 _8798 _8800

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

