Soba cu clopote -7


E iarasi toamna. Temperaturi pozitive si noaptea, ziua foarte placut…
Am trecut la treaba
Focarul era „croit” si pus pe pozitie.

_8875+1_-0_-1_tonemapped _8874+1_-0_-1_tonemappedL-am pozat si apoi l-am pus la pamant. Baza focarului am lipit-o de caramizile ceramice folosind lut, intre caramizile refractare am pus mortar refractar. Am fost surprins de cat de repede se intareste. Apoi am scufundat caramizile in apa si dupa „inmuiere” le-am zidit, a fost cu totul altceva. Surpriza placuta: mortarul Refarom nu trebuie cernut, e fin ca o faina si nu ramane nimic in ciur.
Am zidit si primul rand de caramizi al focarului.

_8876+1_-0_-5_tonemapped_8877+1_-0_-1_tonemappedDupa care am inceput sa imbrac focarul cu caramizi ceramice. Am folosit un carton pentru rostul de dilatatie dintre focar si caramida ceramica.

_8878+1_-0_-1_tonemapped _8879+1_-0_-1_tonemapped _8880+1_-0_-1_tonemapped _8882+1_-0_-1_tonemapped _8883+1_-0_-1_tonemappedJocul cu mistria se imbina cu jocul cu lumina._8884+1_-0_-1_tonemappedAl doilea rand de caramizi al focarului nu este zidit cu mortar, sunt asezate caramizile pe pozitie doar pentru a ma ajuta in pozitionarea caramizilor ceramice. In acest rand se vad orificiile pentru aer secundar si rostul uscat.

_8887+1_-0_-1_tonemapped _8886+1_-0_-1_tonemapped _8885+1_-0_-1_tonemappedMai continuam cu un rand de caramizi ceramice, macar unul dar lutul depozitat in sac a avut tupeul sa se intareasca astfel incat nu am putut pregati un nou amestec. Am lasat la imnuiat lutul maruntit, cred ca abia luni o sa ajung iarasi la mistrie._8888+1_-0_-1_tonemapped

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

