Soba cu clopote – 9


Am mai zidit cateva randuri de caramizi ceramice, am ramas in urma cu focarul dar am inchis partea de deasupra usii. Migaloasa treaba decuparea caramizilor.

_8906+1_-0_-1_tonemappedAsa se imbina echipamentul foto cu echipamentul de santier, am pus nivela laser pe un trepied foto. Nivela Lidl si trepied Vanguard = echipa castigatoare.

_8908+1_-0_-1_tonemappedIn zidul exterior sunt cateva caramizi mai inguste. Le-am decupat eu sa fie mai in interior, le voi dubla cu bucati de piatra pentru aspect rustic.

Si pe intuneric am aprins nitel focul…

_8913+1_-0_-1_tonemappedMai multe poze maine, astazi am pozat pe intuneric si nu e placut deloc.

Informatii detaliate despre sobele zidite gasiti aici:

Saconstruim.ro

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

