Soba cu clopote – 12


Gata, am subere.

Suberul pentru cosul de fum este facut din tabla de 2mm, construit de un mester in Brasov.

Inca nu sunt hotarat in ce pozitie sa-l pun, la capatul tubului ceramic, avantajul fiind ca e usor accesibil pentru „toaletare”, dezavantajul fiind ca trebuie prelungita tija de actionare, lucru pe care oricum o sa-l fac.

_9061+1_-0_-1_tonemappedsau la jumatatea tubului, avantajul fiind ca nu mai trebuie sa modific lungimea tijei, dar e cam uratica…

_9062+1_-0_-1_tonemappedSuberul pentru calea directa este facut din 2 bucati de cornier, unite cu 2 platbande prinse cu suruburi, pe care va culisa o samota. Platbandele limiteaza cursa samotei. In pozitia finala cornierul va fi prins de caramida cu unul sau doua suruburi cu diblu metalic, asa cum am montat usa sobei.

_9063+1_-0_-1_tonemapped_9064+1_-0_-1_tonemapped _9065+1_-0_-1_tonemapped Si manerul suberului pentru calea directa, o flocirica din fier forjat.

_9067+1_-0_-1_tonemappedVoi modifica suberul metalic si ii voi pune o tija filetata in loc de tija lui, pe care sa prind un maner asemanator, flocirica. Cu piulite mai frumusele, bineinteles.

 

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Soba cu clopote – 12

  1. dan

    Cum pot lua legătura cu dumneavoastră. Am început sa fac și eu o soba și am câteva întrebări. M am inspirat din ce am văzut la soba dumnevoastră. E prima soba pe care o fac. Mulțumesc de inspirație.

    • Tocmai ati luat legatura cu mine🙂
      Si pentru mine este prima soba, am fost ajutat pe forumul Sobarul.com, puteti intra si dumneavoastra si acolo veti intalni profesionisti care va vor ajuta.
      Daca pot sa va ajut, o voi face si eu.
      Puteti sa-mi scrieti si pe info@georgesecareanu.ro

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

