Soba cu clopote -13


Si am incalecat pe-o sa si am inchis clopotul asa:

_9086+1_-0_-1_tonemappedAm montat suberul caii directe asa:

anigifL-am fixat cu 2 dibluri, initial vroiam cu 4, doua pe fiecare cornier insa m-am gandit la dilatarile diferite intre otel si caramida, la eventualele fisuri si am renuntat.
Am scos tija de actionare asa:

_9090+1_-0_-1_tonemappedPrima lespede montata si nespalata inca.
Am montat racordul la cos asa:

_9093+1_-0_-1_tonemappedTrebuie sa modific tija suberului de la horn, meseriasul a inteles sa faca toata tija de 30cm, eu i-am desenat sa o faca de 30cm de la marginea metalica. Maine o sa-mi sudeze o tija filetata. Bun e un aparat de sudura la casa omului…

Inca o data multumiri membrilor Saconstruim.ro !
Maine sobita se odihneste, am revizia la masina, am de resuscitat suberul si de montat un cotecior la un catel amarat.
Si vorba lui Chirila, povestea merge mai departe…

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

