Serpuitoarele carari


…din viata.

Fara imagini…

A venit Cezar la noi, Labrador abandonat, cu probleme de sanatate.Nu a putut fi tratat in Romania… E adoptat de o familie din Germania, care e dispusa sa cheltuiasa oricat numai sa-l vada sanatos jucandu-se cu copii lor, tripleti. Are trusoul cumparat deja.

Ieri am recuperat un alt Labrador de pe un santier din Poiana Brasov, pierdut si gasit de muncitori, tinut legat in conditii „de santier”. E fericit in curte. Negru si lucios.

In urma cu 3 seri venind spre casa am gasit un motan lovit de masina, aproape mort. L-am luat acasa. La cativa metri de motan, am gasit un caine, scheletic, muribund, aruncat pe strada. L-am mangaiat, avea spasme, l-am mutat pe iarba…a murit la scurt timp.

Dimineata a murit si motanul, macar i-am facut ultimele ore mai usoare, nu a murit singur.

Azi a plecat Cezar. E in drum spre familia lui. Sper sa fie fericit.

Tot azi a plecat Lili, o catelusa blanda si inofensiva pe care o crescusem noi. A plecat otravita. Maine am de sapat o groapa.

Unul vine, altul pleaca, pe unii ii salvam, pe altii ii plangem.

Si serpuim…

Uneori ma simt invins…

😦

 

Categorii: simtiri | Etichete: , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Serpuitoarele carari

  1. E trist și vesel de-a valma !
    Trebuie să continuați cu minunatele fapte de suflet pe care le faceți ! Chiar dacă ai salvat o singură viață parcă ai salvat o lume întreagă !
    Să fiți binecuvântați !

  2. ps: niciodată nu vei fi învins !!!

  3. Acea ultima mingiiere face mai mult decit intreaga lor viata chinuita.Si ei stiu ca vine din suflet si pleaca linistiti,impacati.
    Esti binecuvintat, George.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

