Soba cu clopote – 15


Si am incalecat pe o sa, si s-au terminat caramizile, asa!
Pentru a dubla stratul de caramizi din capac, sau a-l tripla pentru ca dublu va fi doar pe 5 caramizi de la mijlocul suprafetei, am sa folosesc felii taiate din caramizi recuperate de la demolari.
Din aceleasi caramizi ca si soba am facut perimetrul capacului, in interior voi placa cu felii de 4cm grosime, rezultand un fel de spatiu concav, acolo cu siguranta va dormi o pisica sau doua si ar fi pacat sa se rostogoleasca si sa cada.
Cam asa arata constructia mea, inainte de slefuire si spalare.

_9232+1_-0_-1_tonemapped _9230+1_-0_-1_tonemapped _9233+1_-0_-1_tonemappedDupa slefuire o sa dublez caramizile mai inguste din perete cu lespezi de piatra si dupa ce se usuca bine si fac de cateva ori focul in ea am sa o tratez cu ceara de albine diluata.

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Soba cu clopote – 15

  1. Vlad

    Felicitari! Arata foarte fain.

  2. daniel

    fain

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

