A venit Mos Nicolae


Va spuneam zilele trecute de Bibanu.com

Ei bine ,am trimis un mail pe adresa gasita pe pagina, am spus cam ce materiale ma intereseaza, reprezentantul Bibanu.com m-a sunat sa-mi spuna ce imi poate trimite din lista mea, astazi am primit coletul.

Placut surprins, preturile sunt de distribuitor, nu de magazin!

Multumesc Bibanu.com, revin cu o comanda, iarna-i lunga, trebuie sa imi umplu timpul cu ceva, nu? Leg muste!

_9458+1_-0_-1_tonemapped _9459+1_-0_-1_tonemapped _9460+1_-0_-1_tonemapped _9461+1_-0_-1_tonemapped _9464+1_-0_-1_tonemapped _9467+1_-0_-1_tonemapped _9469+1_-0_-1_tonemapped

Categorii: toamna | Etichete: , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „A venit Mos Nicolae

  1. Acum că materialele au sosit, spor la legat! Așteptăm să vizualizăm realizările!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

