Revenire


A trecut ceva vreme de la ultima postare…

Nu am disparut, nu m-am lasat de pozat. Vara a fost scurta, au fost multe de facut.

Am lucrat si la alta pagina, inca nu e varianta finala, e in lucru.

http://georgesecareanu.wix.com/georgesecareanu

Categorii: Utile | Etichete: , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Revenire

  1. Bine ai revenit!
    Imi era dor de pozele tale.

  2. Bun (re)venit !
    Să fie într-un ceas bun !

  3. Mă bucur pentru revenire. Aştept noi imagini cu natură, pe cărări de munte (Calistrat Hogaş), dar şi cu membrii cei mici ai familiei, adică Nana, Axel, Bobiţă şi Patrocle. Fotografiile sînt foarte reuşite, şi încerc să-mi imaginez cum este în realitate, pentru că este ceva ce oricum nu poate fi descris în cuvinte, clipele trebuie trăite, su cu multă bunăvoinţa puse şi la dispoziţia cititorilor. Multă sănătate !

    • Multumesc!
      Membrii…Nana, Axel, Patrocle, a mai venit si Vivi, un fel de vulpe mica, a mai fost si Luck, un urias bland care a plecat in UK, mai e si Vami, catel mic de la Sulina, care pleaca in Germania, azi a mai aparut Freya, catel purecarel si amarat…si pisici… O sa revin cu toate povestile

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

