Si tu poti!


Noi am adoptat un caine!

Nu avea nume, noi ii spuneam Grivei crezand ca e baiat; nu avea casa, isi facuse un culcus la radacina unui brad, la marginea padurii, langa sosea. Era murdar, plin de ciulini, cu blana incurcata, ii plangeai de mila. Uneori astepta intr-o parcare din apropiere, in speranta ca va opri un om cu suflet mare si-i va da ceva bun sa-si potoleasca foamea.

Asa arata pe atunci!

GriveiIn culcus, la radacina bradului, a facut 5 pui frumosi, pe care ii ingrijea si-i proteja de frig; dupa o luna catelusii au crescut, au inceput sa mearga iar cineva i-a furat, cu siguranta ca sa-i vanda la marginea drumului. „Griveiul” nostru a ramas iar singur.

Am luat-o acasa, am ingrijit-o si a devenit un caine de companie deosebit, inimos, vesnic cu chef de joaca.

O cheama Nana si arata asa!

Cum a fost ea, sunt multi catei, si mici, si mari, ai de unde alege.

Adopta unul dintre ei!

Categorii: munte, Oameni si locuri, primavara | Etichete: , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Si tu poti!

  1. Era criminala cu scaietii aia in blana :))) Foarte artistic arata. Din pacate nu pot adopta pui de catel; nu cred ca s-ar intelege prea bine cu pisica mea 😛 Felicitari pentru gestul vostru! 🙂

  2. George

    Multumim pentru aprecieri Alexandra!
    Acum Nana e ceva mai grasuta decat in poze.
    In privinta pisicilor…noi stam la casa, avem curte si prin curtea noastra trec in jur de 10 pisici, ale noastre si musafirii pisicilor noastre. E foarte pasnica cu pisicile, si-i plac la nebunie puiutii mici ,de numai 5 saptamani, pe care ii avem acum.

  3. Nana

    Nu pot sa cred ca o cheama Nana… 😀
    Dar imi face cinste, este o frumoasa!

  4. Ann`

    Foarte frumoasa povestea. Si eu am un catelus. Schnauzer Pitic. Gestul vostru a fost foarte frumos si ma bucur ca si.a gasit casa si niste bipezi care sa o iubeasca.

  5. balinferi

    Frumoasă Nana şi de admirat gestul vostru. Eu stau la bloc din păcate…sau poate din fericire, altfel aş aduna toate animăluţele din lume, după câtă minte n-am. 🙂

  6. Foarte frumoasa povestea si ma bucur pentru bietul animal care probabil nu simtise niciodata dragoste.

  7. Oana

    Foarte frumoasa este Nana. Ma bucur ca mai sunt oameni cu suflet mare in tara aceasta. Si noi am adoptat doua cateluse de talie medie (din fata blocului) si locuim intr-un apartament de 42mp. Suntem foarte fericiti alaturi de ele; deci se poate si la bloc.

  8. Un gest foarte frumos care merita felicitat!
    Ma bucur foarte mult cand vad ca mai exista iubitorii de animale, ca mi-e si groaza sa ma mai uit la ceva articol cu caini in ziua de azi. Felicitari pentru gestul facut! Eu am 2 catei luati de la adapost, altii nu mai pot lua, ca i-as lua pe toti. 🙂

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.