Semineu-Grinda de caramizi refractare


Astazi am:

Dat fuga in Bv la Boumax, am cumparat caramizi refractare mici, cu toate ca nu am vrut sa mai cumpar de la negustorii mari, dar la cei mici din zona nu am gasit.

Ajuns acasa, am trecut la treaba. Am executat cofrajul pentru placa de beton ce va sustine focarul. Pentru asta am facut din capete de scanduri gasite prin curte, doua suporturi peste care am pus o placa mdf, care va asigura baza placii de beton.

Partea din fata a placii de sprijin este mai jos decat spatele cu 3 cm. Deasupra acestei placi am fixat doua bare de otel beton cu rol de sprijin pentru caramizile refractare ce vor forma grinda. (Eu am uitat cele doua bare, am pus caramizile si a trebuit sa le scot apoi, ca sa fixez barele)

In fata cofrajului am facut un suport pentru caramizile refractare.

Pe scandura de desupra am trasat cu creionul o linie paralela cu baza, la 6 cm distanta, pentru a alinia caramizile refractare.

Carmizile refractare au fost debitate cu discul diamantat, taind pe latime la distanta de 8 cm, pentru a nu construi o grinda foarte groasa si inestetica. Debitarea caramizilor…nu vreti sa stiti cat praf a rezultat din ea.

Cu adeziv CM11 am lipit caramizile, punand intre ele distantiere de 8mm, cele mai mari gasite.

Dupa ce adezivul s-a intarit putin, suficient cat sa scot distantierele, am trecut la chituirea rosturilor cu acelasi CM11.

Dupa ce s-a intarit putin si acest strat de adeziv, am trecut la curatarea grinzii. Burete + apa curata, miscari alternative de dute-vino…schimba apa si ia-o de la capat…migaloasa treaba.

 

Categorii: Utile | Etichete: , , , , , , , | 12 comentarii

Navigare în articol

12 gânduri despre „Semineu-Grinda de caramizi refractare

  1. Frumos executat și documentat!
    Treabă axcelentă se poate învăța din asta!
    Felicitări!

  2. Nu te putem angaja cu ziua George, in constructii cand ajungem la partea cu semineul ? :))))

  3. Interesant!

  4. merge si asa :))

  5. Se contureaza tot mai mult…

  6. dinu

    foarte frumos..va rog daca aveti si poze cu etapele urmatoare de la constructia semineului sa le postati ! ms!

  7. Gurahan Nelu

    Salutare.
    Cam cate cărămizi ti-au intrat în total la toată treaba ?
    Arată bine.

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.